October 19, 2009

Pemergian..

Assalamualaikum..
kpd sumer..
aku kat cni nak berkongsi sesuatu..
aku slalu terbace ttg artikel ttg kematian..
kdg2 aku terpikir..
adekah amalan aku slame nie cukup utk dibawa di akhirat kelak??
adekah aku nie cukup bersedia untuk menempuh alam barzakh??
aku rse tidak cukup lagi..
sbb 2 la aku tkotkan kematian..
aku pnah terbace ttg org yg koma bertemu alam barzakh..
mmg mengerikan..
aku pown x brani nak brceriter pnjng..
aku terpikir gak org yg telah pergi..
apekah nasib mereka kat sner??
bek atupon buruk??
tp itulah lumrah..
setiap yg bernyawa akan pergi jua bwat slamenyer..,.
yg pergi juga akan dilupekan..
aku pown akn pergi satu ari nnt..
cme tidak tau bile dan di mane..
kter cme mmpu berdoa..
agar dipermudahkan laluan kter di sane..
insya allah

1 comments:

Mamek Eaturmusicx said...

oleh itu jgn tunggu lagi, bertaubat la kamu.. ambil sejadah n solat sekarang! heh