October 04, 2009

ku Pohon AmpuN Dan MaaF

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin..
aku ucapkan kpd sumer mmbr2 aku..
ermm pd ari ni aku ingin memohon maaf..
kpd semua mmbr aku..
jika aku ade terkasar bahasa dan perbuatan..
tp tujuan sebenar aku menulis post ini..
ialah untuk menminta maaf kepada seseorang..
sesesorang yang pernah menjadi orang yang aku sayang..
aku minta maaf...
kerana skarang ini..
hati aku dah berubah..
tidak seperti dulu..
maafkan aku..
aku sebenarnya tidal boleh menerima ape yang telah terjadi..
mungkin btol ape yang anda cakapkan..
biarlah jodoh yang menentukan..
lau ade jodoh adelah..
so dkat cni aku nak ckp...
aku mintak maaf byk2..
aku dah cukup penat dan putus asa..
aku dah jdik tawar aty..
biarlah anda mencari pasangan yang lbey seswai..
yang tidak akan memaki hamun anda..
yang akan sentiasa menjga anda tanpa memikirkan aty sndiri..
yang akan terus kekal dgn anda..
aku doakan supaya anda akan menemui jodoh anda..
yang lbey bek dari aku..
walaupun kter bru 4 bulan bersame,
tp aku smpat juga mengenali diri anda..
anda cukup bek..
sempurna tubuh badan..
tp aku merasekan bahawa kter x ptot bersame..
so biarlah aku berseorangan je..
mungkin itu lbey seswai untuk diri aku..
ye,,aku mmg owg yg jahat..
yang mmg x tau nak jge aty pompuan..
yang sentiasa nak maki hamun pompuan..
yang x pernah jge hubungan kter dgn bek..
sume itu salah aku..
aku yang x jge anda dgn bek..
lau tidak bende ini x kan berlaku..
maafkan ku syg..
aku doakn anda akn sentiasa bahagia..

0 comments: