October 24, 2009

mslh3!!!

arini aku mls nak cter pnjg2..
mood aku ngah xder sbnrnye,,
ntah la sbb ape ntah,,
byk btol mslh dtg,,
bertimbun-timbun plak 2,,
aku sbnrnye dah nek buhsan dah,,
asyk2 mslh sme je dtg kat aku,,
mslh 2 la nie la,,
kdg2 nak lari x bleh..
kene gak settlekan,,
nak diamkan pown x leh,,
sbb aku bkan jnis owg yang mcm tu,,
kdg2 bile mslh yg sme dtg kat aku,,
aku terpikir gak,,
adekah sume nie dtg drpd aku???
aku yg slame sndiri yg wat slh,,
mngkn btol gak,,
mngkn slame nie aku yg x sedar,,
bile ari2 mslh dtg,,
yg ari2 tensen aku la,,
xkan owg len kot,,
nie pon ngah tensen,,
nak tido pown dah xleh,,
igt nak kuar je la nak amek angin,,
tp mcm nak ujan,,
aduhh,,mcm mne nie,,
skang aku pown x tau nak luahkan kat spe,,
nak luah kat mak,,
tp aku xnk mnyusahkan mak,,
sian kat mak aku,,
keje pnat2 pastu naks settle mslh ank sndiri,,
xpe r biar r aku settlekan sndiri,,
nseb bek la kat cni rmy mmbr aku yg sudi nak dgr mslh aku,,
hnye sorg mmbr bek aku kat utp nie tau,,
aku pown sbnrnye dah mls dah nak pkir ag psl mslh2,,
yg dah byk kali asyk berulang,,
aku pown x tau nak wat cmner,,
aku rse biarkan la mse yg mnntukan,,
aku dah cbe brusaha,,
tp x jgak selesai2,,
ermmm..,kter tgk je la nnt,,
mcm ne bnde nie akn d sttlekan,,
sme ade dgn care yg bek ataupon buruk,,
(ini mslh aku,,xde kene mngena ngan spe..haram maklum)

6 comments:

Fauziah said...

assalamualaikum
jgn la tension sgt. relaks la.
kena cari solution dgn membaca stress management.
biasalah org muda n student.
jgn fikirkan sangat.
org tua mcm cikgu ni lagi byk mslh.

Mamek Eaturmusicx said...

relax la bro.. aku pon ader masalah. hadapi dengan tenang ok. take you time to choose the best. semoga ko dpt hadapi dengan baik dan berkesan. nilah asam garam kehidupan. chill~

sitinaqiahhudari said...

hey moga...take it simple k...
umur cam kta nie mmg ada byk masalah yg bley timbul...but life must go on...btw...aq pun byk prob...but..kta yg tentukan cam ne hdp kta nie...so juz take it simple...setiap mslh ade jln penyelesaiannye...dun worry...smile :)

apple damein said...

sal haram maklum???

moga said...

ade la mslh ckit..t aku ckp...

Anonymous said...

Bro..wasup brasap??..wat ur problemo?tel me..