September 15, 2009

HaRi TErAKhir D uTp...

0 comments
YeAy2..
Arini Aku Blek..
HehE..
arinie aku akn blek ke rumah...
menaiki kete mmbr aku..
tp sblom 2 aku akn menghadapi satu ag paper final exam..
iaitu chemistry..
ermm x tau la soklan pe yg akn kuar..
bertwakal je la..
tp pape pown..
aku dah x sbr nak blek..
rndu gler kat umah aku..
rndu kat mak ngan ayh aku..
aku rndu nak makan mskkan mak aku..
rsenyer dah lbey kurang dua bulan aku x jmpe mak ngan ayh..
sdey sgt ble dah lme x jmpe..
so skang aku rse epy sgt..
dah lme aku x bpijak d bumi JOHOR..
negeriku yg tercinta..
fuiiyyyooohhh...ayt x menahan...
hehehe..
wlu pape pown..
dah ujung2 ramdhan nieyh..
mrilah kter mencari mlm lailatur Qadar..
mne tau kter ialah org yg beruntung..
insya Allah..
k aku pown dah ngantok..
brg pown x pack ag..
aku nak g berehat dlu..
papai..~
(-_-')

September 14, 2009

0 comments

September 10, 2009

GEng DAk UtP

0 comments

geNG akUe

September 06, 2009

TaNggUngjawab..

0 comments
Fuhh...
Aku ARinie Tensen gler...
byk ag lom stdy nier...
mggu dpan aku dah final exam dah..
rse cam x nak stdy jerk..
lau bleh nak trus ade keje tok mnyare idop aku...
ade rumah tmpat tok aku tggal,ade kereta...
n ade isteri tok mengisi ruang di aty...
erm tp sume 2 xkan jdk lau aku x berusaha...
dan slain itu jgak aku ad tanggungjwab...
byk tnngungjwab yg perlu aku galas..
tanggungjwab kepada ALLAH yg plg penting,
kpd ibu bapa,kpd rakan,kpd pelajaran,kpd buah aty(hee...)
kpd negara..dang plg penting kpd diri sendiri..
sume itu penting..
setiap manusie d muke bumi ini mmpunyai tanggungjawab msing2..
so jalankan tnggungjwab kter dgn sbeknye...
dan jlnkn tnggungjwb dgn bersungguh-sungguh..
mari kter pkir sejenak ttg tnggungjwb kter pd ibu bape kter...
apekah tnggungjwb kter pd mereka..
adakah kter telah mnjdk anak yang bek...
tnggungjwb kpd rakan..
adkh kter mnjdk rakan yg bek dan dsnangi..
pkir2 kan lah..
aku d cnie hnyer dpt mengingatkan shaja..
kerana diri aku pown tidak la bek mner..
tp sbg manusie..
kter ad tnggungjwb tok mngingatkan sesama manusie..
so pkir2 kan dan selamat berAMAL...(X_x)

September 04, 2009

PeriStiwa 31 OgoS.....

1 comments
MERDEKA!!!!!
hahaha...31 ogos mrupakan hari yg plg penting..
di MALAYSIA..
dan pada taun ini..
31 ogos mrupakan ari yg plg bermakne dlm idop aku..
nak tau nper??
pd arinie la aku mengalami pengalaman yg bermakna bg aku..
yg x kan aku lpekan..
pd ari itu aku dlm perjalanan pulang dari kl mnuju ke utp..
aku menaiki kereta dipandu bibo,bersama rkn2 len iaitu fikri,budu,dan allop..
ktorg blek mse tengah hari..
nmun mngkn dh tkdir..
kereta kami terbabit dalam kemalangan...\
melanggar divider tengah highway dlm kelajuan 120 km/h...
fuhhh...mmg gler btol mse 2..
mse 2 aku dah cuak gler..
pkir mati pon ade gak..
tp nseb bek la sume selamat..
tp xpela..
pengajarnnyer d cni..
jgn lah memandu ketika dlm keadaan penat..
wlupon memndu basikal ataupon kereta sorong..
kerna ia akn mengundang bencana...

September 03, 2009

2 SepTembEr...

0 comments
Erm Arinie mrupakan ari yg bez skali...
nak tau knaper..???
byk yg blaku pd arinie...
Arinie akn mnjdk ari yg aku akn igt smpy ble2..
erm aku nak ckp panjng psl bende2 nie pown x gne..
biarlh jdk rahsie antara aku ngan dye..
hehehe..
mcm lagu siti 2..
BIARLAH RAHSIA..
cewwaaahhh..
hehehe..
erm aku arap yg aku akn berjaya..
berjaya dlm mmbawa tnggungjwb akue..yela..
manusia nie msti ad tnggungjwb dlm diri..
x kpd org len msti ad tnggungjwb kpd diri mreka..
kadang-kala aku trpikir...
adkah aku ini ckup bek tok mnngalas tnggungjwab ini..
ermm
hanya ALLAH yg tau..
aku perlu berdoa akn dipersenangkn tok aku mmbuat tnggunjgjwb ini..
k lah..the most important thing is...
2nd septmber is the day that i`ll never forget..
thank u my luv..thank u 4 luving me...thank u 4 everything..:-)
2 comments
video