September 15, 2009

HaRi TErAKhir D uTp...

YeAy2..
Arini Aku Blek..
HehE..
arinie aku akn blek ke rumah...
menaiki kete mmbr aku..
tp sblom 2 aku akn menghadapi satu ag paper final exam..
iaitu chemistry..
ermm x tau la soklan pe yg akn kuar..
bertwakal je la..
tp pape pown..
aku dah x sbr nak blek..
rndu gler kat umah aku..
rndu kat mak ngan ayh aku..
aku rndu nak makan mskkan mak aku..
rsenyer dah lbey kurang dua bulan aku x jmpe mak ngan ayh..
sdey sgt ble dah lme x jmpe..
so skang aku rse epy sgt..
dah lme aku x bpijak d bumi JOHOR..
negeriku yg tercinta..
fuiiyyyooohhh...ayt x menahan...
hehehe..
wlu pape pown..
dah ujung2 ramdhan nieyh..
mrilah kter mencari mlm lailatur Qadar..
mne tau kter ialah org yg beruntung..
insya Allah..
k aku pown dah ngantok..
brg pown x pack ag..
aku nak g berehat dlu..
papai..~
(-_-')

0 comments: