September 04, 2009

PeriStiwa 31 OgoS.....

MERDEKA!!!!!
hahaha...31 ogos mrupakan hari yg plg penting..
di MALAYSIA..
dan pada taun ini..
31 ogos mrupakan ari yg plg bermakne dlm idop aku..
nak tau nper??
pd arinie la aku mengalami pengalaman yg bermakna bg aku..
yg x kan aku lpekan..
pd ari itu aku dlm perjalanan pulang dari kl mnuju ke utp..
aku menaiki kereta dipandu bibo,bersama rkn2 len iaitu fikri,budu,dan allop..
ktorg blek mse tengah hari..
nmun mngkn dh tkdir..
kereta kami terbabit dalam kemalangan...\
melanggar divider tengah highway dlm kelajuan 120 km/h...
fuhhh...mmg gler btol mse 2..
mse 2 aku dah cuak gler..
pkir mati pon ade gak..
tp nseb bek la sume selamat..
tp xpela..
pengajarnnyer d cni..
jgn lah memandu ketika dlm keadaan penat..
wlupon memndu basikal ataupon kereta sorong..
kerna ia akn mengundang bencana...

1 comments:

sitinaqiahhudari said...

cakap pasal merdeka nie...aq trigt sambutan kat skolah...bez la...skrg dah xde lg...huhu...miss skul day dmn much!!