November 01, 2009

assalamualaikum kpd sume,,
kat cni aku juz nak ckp,,
yang blog ini hnye tmpat tok aku menceritakan,,
ttg pngalamn aku slame aku kat dunie ni,,
aku hnye nak berkongsi pengalamn,,
mngkn aku terlalu mude tok bercerita ttg pngalaman idop nie,,
mmg btol,,
kisah idop aku msih ckit,,
byk lagi bende aku x tempuh lagi,,
x cukup matang dalam asam garam kehidupan,,
tp ape slhnyer aku berkongsi sume dgn korang kan,,
sekadar yg aku mmpu,,
mngkn ade yg bleh djdkkan pngajaran,,
n aku tau mngkn ade yang x bek ttg diri aku,,
tersilap ckp ke,,
terkasar bahasa ke,,
so aku nak mntak maap la dlu ea,,
sbb ini la aku,,
aku x suke bermuka-muka,,
aku bkan seorang yg hipokrit,,
if aku x ske,,
maka x ske la,,
tetapi aku still bleh menerima teguran, nasihat orang len,,
if aku rse diri aku xbtol,,
aku akn cbe ubah,,
so skali lagi aku nak mntak maap kpd sume,,
spnjang aku mnulis blog ini,,
mungkin ade yang menyakitkan aty,,
n if dpnjgkan umur,,
aku akn update blog ini slagi termampu,,

0 comments: