November 28, 2009

Selamat Tinggal kpd si Dia

hidupku sekarang ditemani ayah dan ibu,,
yg menjaga aku dari kecil hingga besar,,

hidupku sekarang ditemani saudare dan rakanku,,
yg menceriakan hidupku bile terasa sepi,,

hidupku sekarang ditemani gitar,,
yg mndengar aku meluahkan sgalenye melalui lagu,,

hidupku sekarang ditemani motorku,,
yg membawa aku ketika ingin menenangkan fikiran,,

hidupku sekarang ditemani handset,,
yg berguna bila terasa rndu,,

hidupku sekarang ditemani buku,,
yg membawa aku ke mercu kejayaan,,

namun sekarang hidupku,,
tidak lagi ditemani si dia,,
maafkan ku,,
janji aku dahulu x dpt aku tunaikan,,
selamat tinggal,,,

4 comments:

apple damein said...

hidupmuuu ada rakan2 ak,dak2 laen dak2 UTP..hurmn..kan3??

Asip said...

rilex la mogaaa

An angry cat said...

ee yekkkk, moga jiwanggg. ahahah. chill moga. maboro sepam due, orait laaaah :D

An angry cat said...

ee yekk moga jiwang. ahaha. tape moga, chill lah. maboro sepam due, orait lah tuuu :D