November 18, 2009

. : Impian Yang Tidak Kesampaian : .


Sampai aty kau buat aku mcm nie...
aku tggu kau..berbulan lmenyer...
npe msti bende berlaku???
apekah penantian aku selame nie x ckup lagi...
aku telah menyimpan hasrat pd kau syg..
tp kenape???
aku dah ckp pd mak aku,,
ayah aku,,
abg aku,,
yg aku akn tggu kau..
tp sggup kau buat aku mcm nie..
KNAPE???
slame nie aku belai kau,,
aku tggu kau,,
walaupun aku hnye bisa melihat kau dr jauh,,
di dalam aty nie hnye Tuhan sje yg tau..
betape sabarnyer aku,,
tetapi penantian aku selame nie hnyelah sie sahaje,,
kau tgglkan aku,,
aku merana,,
aty aku sakit,,
aku tau sebelum nie kau telah ditebuk,,
oleh sang durjana,,
tp mengapa kau sggup,,
meninggalkan aku,,
sggup dilarikan orang len,,
kenapa tidak menungguku syg,,
xpe la..
biarlah aku mencari yang len sahaje...
yang mngkin bisa mengubat luka di aty ini,,
tp kenape?????
KENAPA DURIAN??
lme aku tggu kau gugur..
mula2 kene tebuk ngan tupai,,
pastu kene curik plak 2,,
dah la kau sebijik je aku tggu durian,,
aku sabar durian,,
dh la lame tggu kau,,
cett2,,
sia2 je aku tggu,,
xper2,,
aku crik durian len,,
kat pasar mlm melambak la...
huh!!!
kempunan aku nak mkn durian sebijik tu,,
lme aku tggu...


0 comments: