July 09, 2010

Cara-cara ingin menackle awek..(untuk kaum lelaki)

Hallu hallu hallu,,nampaknya kita bertemu lagi ya semua...hari ini Moga tak de nak cerita panjang..Cuma nak bercerita sedikit tentang sedikit tips2 yang boleh digunakan untuk menackle insan yang dipanggil awekss..iyaaaa..Byk tips2 yang anda bole carik di dalam internet ni..So Moga hanya akan bagi serba sedikit tips yang Moga tahu...mengikut Wikipedia,,awek ini bermaksud seorang perempuan yang ingin ditackle(sori aku hentam je)..hehe...
Banyak tips2 yang boleh digunakan ketika ingin menackle golongan mereka..tetapi AWAS!!hanya tips2 yang betul sahaja yang perlu digunakan ketika berada di situasi yang betul..(jangan buat jika anda tidak berani kerana aku pown tak berani..hehe)
-ingin awek sebegini??wow!-


1.Gunakan ayat-ayat jiwang seperti "Akan ku renang longkang itu untukmu sayang,,demi cintamu..".Dan kalau si awek suruh anda berenang betul2,,tanpe ragu2 anda trus mmbuka baju tanpa menghiraukan kurap di perut sebesar pinggan itu,,terus berenang.Pasti si awek akan tergoda..

2.Lafaskan cinta anda di tempat yang betul.Jangan berdua-duaan di tempat yang sunyi.JANGAN!! Sebetulnya,,anda bawa si awek pergi ke kedai mamak berhampiran ketika orang ramai sedang menyaksikan perlawanan final SPAIN dan BELANDA,, dan order satu teh tarik dikongsi bersama dan juga satu roti tisu.Ini dapat menjimatkan duit anda juga..Dan ketika orang ramai sedang bersorak melihat perlawanan itu,,anda terus berdiri di atas meja dan menjerit "SAYA SAYANG AWAK!!!".Awek itu mesti terharu dengan perbuatan anda.

3.Sanggup berkorban apa sahaja untuk si awek.Be prepare..Anda sanggup dibelasah oleh pakwe si awek itu walaupun anda tahu si awek itu sudah berpunya..

4.Selalu memberi kejutan kepada dia..Jika tiba hari jadinya,,berikan sesuatu yang memberi kejutan kepada dia seperti membelikannya I PHONE 3Gs ataupun mungkin anda boleh memberi Beg tangan Prada..Si awek suka akan kejutan.

5.Be alert tentang perubahan dirinya.Ini akan menarik perhatian si awek bahawa anda memang mengambil berat tentang dirinya.Contohnya berapa jerawat si awek ada di muka.Perhatikan dan cakap kepada si awek jika ada pertambahan jerawat itu.Ini akan membua si awek terharu kerana anda mengambil berat tentang dirinya.

Itu serba sedikit tentang tips2 untuk menackle seorang awek.Selamat mencuba.Tapi takde cap SIRIM untuk ini..Berani buat berani tanggung ye..hee~

3 comments:

Sei said...

6.setuju segalanya..walaupun dia kata taik die wangi...hahaha

moga said...

hahaha....btol3...huehue

lavender love said...

rasenye,,, dgn tips d atas td blum mampu mencairkan hati seorg wanita...
better try la tips lain..