May 03, 2010

lepak3....

Selamat hari pemalas!!ari2 jdk pemalas..knape aku jdk mls???mls nak mkn,mls nak berak,,
yg plg teruk malas nak stdy..haiyya..ari2 jdk mcm ni msk ler...fakk..final exam dah mule mnunjukkan belangnye..
ari2 duk tnyer kaba kat aku..dan aku menyahutnye dgn malas...sunnguh cool kan..haha..lepak3..ari aku lepak...arini lepak smbil laptop mail berdating ngan aku jap..sori mail pky laptop ko lme...haha...melepak smbil minum air kotak smbil memakan gula kapas dibeli di petronas sebelah dan ditemani kwn2 aku yg bermcmmcm...senget ade,hensem ade...hahaha...pergi tgh jln amek gamba,,jmpe gmba awek amek gamba..jmpe tiang amek gamba...bapak hebat!!hai la hari kames,,knape msti ade ari kames dlm dunie,,kalau x xkan ade test physic mggu nie...mmg dlm palotak aku byk ilmu physic..mcm mne nak brek moto kene pky ilmu fizik,,mcm mne nak angkat tgn nak mkn pown gne ilmu physic..pndy x aku...sengal...huwaa...sakit mental kembali menghantui aku...nseb bek dkat je tg rambutan.....roker lepas kelas anta aku kat sne ea??aku nak lawa mmbr2 lme aku...mggu nie mggu plg bez..org duk sibuk stdy smpy muntah darah..aku sibuk2 pegi teluk batik...pndai moga..mmg pndai...haha..bkan ape..sje nak  bertapa,,nak buang lahanat2 malas aku nie...nak fikiran aku tenang tnpe gune ubat penenang cap ayam...aduhh...bez giler..pegi dgn mmbr2 aku yg bez gler...sume sempoi...masyuk la guys...mmg x rugi aku kwn ngan korg..walau sume ngah dilanda dmam kepialu final esam..sume still support aku..sume stil nak pegi ngan aku..aku igt aku akan pergi ngan dak2 tu jerk..rupenye korang sume sgt bez... sumpah aku ske giler babi tahap cipan dpt kwn ngan korang...syg korang sume......trime kaseh gak pd seseorang sbb sggup dtg ke cni...really appreciate it...ari2 mkn tido,mkn tido..smpy bdn aku dah mcm badak sumbu bru lepas minum air satu tan...sioll la kene kutok..xper2..nnt aku dah mcm bradd pitt bru kau tau...aku bkan xleh bwat..mls nak mnunjuk je..haha...gebang lebih r der...wakaka..dah lme x ckp cmni kat blog aku...bez giler siot ckp cmni....tp bkan bleh dpt idea nak ckp gebang terpanjang...cume jiwa aku x menyuruh kpale hotak aku nak tulis mcm nie slalu...hahah..s

0 comments: