May 17, 2010

nukilan dr hati aku dan aku..

selamat hari sakit hati!!!luahan hati aku hnye pd blog ni..sbb xde tmpat aku mengadu lg..sbb dye dah xde tok tmpat aku mngadu..nasib badan..hubungan yang baik akhirnya berakhir begitu sahaja..xpe..kau mgajar aku sumthn..terima kasih yerp...biarlah hati aku nie sakit ibarat kene kanser...walau dah baik,,sakit tu ttap akan dtg...nak buat cmne moga..nak terjun kolam,,nak bwk moto laju2 pastu trus langgar tembok...come on la..orang dah xnk kan..so  trime je la moga...nasib2...kepala otak aku msih btol lagi disebabkan kekuatan aku yg bertembok-tembok aku siapkan awal2...sbb aku dah tau aku akan terkena jugak selepas aku tgk mmbr2 aku yg len terjatuh di tgh jln..menangis x gne dah..buat ape nak nangis kan...sabar jela..ayah ade,mak ade,abg ade,akk ade,kwn ade,gitar ade,,moto ade,,sume nye ade...tggl dye je xder...ssh nak dpt pengalaman ni.."BEZ" gler rse hati aku nie...skang ni aku lyn tensen sowg2 la..lgpown lau mse aku ngah ade mslh pown..bese terpakse aku sttlekan sndiri tnpe ade bantuan drpd orang len..sbb bile dtg satu mslh,,byk lagi mslh akan dtg..xkire la dr spe pown...nseb bek la kene cmnie mse aku dah cuti..lau aku kene mse final,,alamtnye kau tgk aku kat kdai moto je la jdk mekanik x de ijazah..moga..npe kau msih sakit aty ek??dah dye xnk bwat ape kau nak ag....dgil sgt kau ni ekh..dr dlu lg kau dgil..knape moga??KNAPE???mkin lme mkin menyirap aku tgk kau moga....byk lagi kau boleh pilih...tp knape dye...jwapannye...dye sndiri tau npe aku msih pd dye..aku slalu buat klaka kan....dah gile kot aku nie...ari2 nak jdk giler..moga2...sian aku tgk kau..haha..dlu aku yg ckp jgn percaya pd org..rupenye aku yg terkena..lepas ni aku nak amek hati aku jual kat kdai mainan...msti laku punye...hati aku mmg tok dibuat main pow..so kanak2,,pasni tggu aty aku kat kdai mainan ea..korang men2 la aty aku puas2..FCUk la moga...cube jdk kuat ckit..bodo punye moga...dah la..aku malas nak lyn ko la moga..sakitkan aty aku je la moga....
aku duduk di tepi dinding bilik smbil lampu bilik tertutup,,diam seribu bahasa..

2 comments:

An angry cat said...

jangan camtu moga. benda yang kau suka, tak semestunya baik. jadi berat mana pun nak lepaskan dia, ada himahnya. chill moga. kau akan jumpa yang lebih sempurna.tuhan tu kan adil

moga said...

thanx faiqah for dat advice...nseb bek kene lpas final...ade hikmah gak kan..