May 16, 2010

warkah untukmu(special for u)

salam,,
dah lme giler aku x tulis kat blog..dpt gak tulis akhirnya kat cni..akhirnya abis gak final aku..final yg selama ni aku duk tkot cam haram jadah..so sptotnye aku akan hilang tensen..ditambah pulak nak balik umah selama 2 bulan stgh ni..so msti la hepi gile babeng..tp knape ntah,,aku jdk x epy..sume sbb smlm ker??yup..sumenyer sbb smlm..knape msti smlm jdk mcm dlu..knape msti smlm bru terjdk??knape x dari dlu lg..knape x mse kte bru2 knal...knape smlm??aty jdk sakit..terasa sakit giler...mcm dihiris pisau...bila aku pkir2 balik..mungkin itu sume balasan Tuhan pd aku..mungkin ape yg aku pnah buat dlu buatkan aku terkena smlm...oleh sbb itu aku redha..lepas ni lau kau nak maki aku,,kau maki la,,kau sepak terajang la aku..hati aku mmg utk disepak terajang..sbb hati aku je yg keras mcm batu..xnk lepaskan kau..kau pijak la kepala aku..walaupun sakit,,aku terima..but pliz this..satu soklan yg pernah aku tnyekan...kenapa kita kenal kalau utk berpisah??kenapa dr dlu lg kita x kenal??adakah itu sume kebetulan??think wisely...n pliz jgn salahkan takdir.. aku harap kau akan buat keputusan dgn btul..tp aku cume nak igtkn...think deeply bout ur decision...aku x nk ckp byk...sbb smlm buat aku x terkata..selama ni aku slalu ckp pd kau,,aku x pnah pkirkan ape yg dah berlaku..sbb aku xnk bende smlm berlaku...satu bende aku nak igtkan kau..aku ni insan biasa..hati dan perasaan itu ade..so,,tlg pkirkan ttg perasaan aku jugak...dan jgn pergi pd aku sbb kesian pd aku...kau phm mksud aku kan...selepas ini..aku redha...mungkin inilah kali terkahir kita bergaduh lagi selepas berpuluh pergaduhan antara kita dan aku xpernah serik dgn kau..klaka kan aku nie..tp ade sbb aku msih pd kau..kalau btol kau pergi,,kau pergilah dgn tnpe dipaksa...dan jika kau dtg,,dtglah bukan sbb terpakse..

aku mengundur diri dgn seribu kekecewaan...

p/s:mintak maap gune aku@kau....hope u understand what im trying 2 explain 2 u..;((

7 comments:

farina said...

moga. all things happened should have a strong reason. cheer up man. there's still hope. don't give up.

Ainna Emira said...

sabar la moga. ni la namenye life. ade ups ada down.

moga said...

thanx farina,ainna emira..
try to b normal person lepas nie..
sbb slame ni aku jdk abnormal kot..
n keabnormalan aku tu la mybe buat aku x layak utk dye...

farina said...

welcome. apa gunanya kawan kalau bukan untuk berkongsi kesusahan dan untuk meraikan kegembiraan! :D bunga bukan sekuntum, kumbang bukan se ekor!

moga said...

btol2 tu..kene la blaja dr kesilapan diri aku sndiri..xleh la nak salahkan orang len kan...diri msing2 ade kesilapan...aku hnye cube mnjdi yg terbaik..

Ainna Emira said...

Moga moga. if someone want to be a part of ur life, they'll make an effort to be in it. so dont bother reserving a space in ur heart for someone that doesnt make an effort to stay (:

but atlis u've experienced it so that lepas ni ko lagi berhaty2 nak pcaye kat org kan. plus, jadikan bnde ni as titik tolak or semangat ko ntok study ke ape.

and the only way is start a new life. make a new beginning. that'll be better (:s

moga said...

thanx ainna emira...
lg bgos lau idop sowg bwat mse skang...