April 11, 2010

SPECIAL FOR U..

Assalamualaikum..
dah lame tidak menulis dlm blog nie
Mlm2 mcm nie bru terasa nak tulis sumthn..
So pd mlm nie aku nak tulis sumthn yg jiwang2 ckit..hehehe
Mlm2 cmni la..
bila duduk sowg2..
Kdg2 aku akan terpkir ttg mak ayah aku kat umah tu..
Mcm mne la dyorg..
Dan kdg2 gak..
aku akan trpkir psl seseorang..
Seorang yg sgguh special..
Seorang perempuan yang ckup manis..
Ckup comel..
Sejuk hati bila memandang wajahnye..
Suaranya ckup comel..
Aku slalu nak mndgar suarenye..
Orngnye bek,caring,open minded
peramah orang,sbb slalu bercerita dgn aku..
snang dibuat kwn,teman berbicara,teman tok meluahkan mslh..
tp aku je kdg2 mls nak cerita mslh(so sorry)..
bez bile dpt bercakap dgn dye walaupon tok seketika..
Walau ktorg gaduh mcm mne pown.
ktrog ttap akan bek smule..
sbb dye seorang yg cpat marah,,
dan cpat bek..
tp dye jgak la yg dpat redakan aty aku yg slalu nak mrh2..
sbb bile dgr suare dye..
snang tok sjuk aty ni..
mcm aty yg panas dicurahkan air..
dye jgak seorang yg sweet dr pndangan aku..
sbb aku suke menatap wajah dye..
dye gak yg slalu nasihatkan aku..
tp aku gak slalu nasihatkan dye..
walaupon kdg2 x slalu nak ikot
hehe
tp xpe..
aku akan slalu trus mndorong dye.,
walau ape pown hub kitorang..
aku akan ttap berada di seblah dye..
jika dye memerlukan aku..
KERANA AKU SAYANG KAMU..

P/S:thanx for all ur memories..i will appreciate it in my life..for be with u in a day is like a journey for hundred years..thanx again..i will always be with you,,mimi..

0 comments: