August 29, 2009

Alhamdulillah...

Alhamdulillah...
arinie aku mngucapkn bebanyak rasa kesyukuran aku..
coz aku bwu jerk abis exm yg berat skali..
iaitu pekse physics..
erm mmg ssh gler soklan dye..
soklan darjah satu pown x mcm 2(kater rocker)..
ko nak kene humban ag ke haa(moga brkter)..
hehehe....
ermm skang nieyh aku rse lega ckit la..
tp....
cbrn yg lbeh berat akn dtg..
dlm mse 2 mggu dr skang..
iaitu FINAL EXAM...
ye final exam..
perghh gler btol palotak aku...
rse mcm nak terjun lombong je..
tau la utp nie byk lombong..
hehe..
ermmm but as long as i live...
aku akn cbe sdaye upaye aku...
tok trus berjuang hingga ke akhir hayat aku..
cehhh..mcm nak g bperang la plak..
walaucmnepon,arini dah msuk dah smggu aku brpose..
alhamdulillah stakat nie aku msih mnjalani ibadah pose dlm keadaan bek..
x tau la mse hadapan..
yela..
mse depan kan cme Allah je yg tau..
erm aku doa byk2 yg aku akn lalui bulan ramadhan nieyh dgn bek..
tnpe mak ngan ayh aku d cc..
mmg trase beb dyorg xder kat cni...
tp nak wat cmner ..
aku trpakse la kuatkan aty..
wlupon kdg2 aty aku rse pilu gak...
erm xpe la..
n bwat kesempatan nie gak aku nak mohon maaf sgale ksalahn aku..
erm yela manusie nie x lpas dr mmbuat kslhn..
n manusie slalu alpa..
so kene la slalu beringat...
ok..selamat berAMAL..(X_x)

1 comments:

Mamek Eaturmusicx said...

eleh.. soklan darjah satu konon! huh!
hehe~