December 23, 2010

cuti2 kl!

Assalamualaikum pembuka bicara...
fuhh dah lama dah tak update blog ni,,dah bersawang habis dah..hurmm..ouh hari ni sungguh memenatkan.berjalan dari tgh hari smpy la nak ke maghrib..pegi la ke SOGO tempat bershopping kesukaan buah hatiku,,n then pegi ke kota damansara,tempat datuk2 je situ..haha..lately aku tak dapat nak mengupdate blog ni sbbkan aku yang berada di kl right now..so,im juz getting lazy to open my lappy for updating ma blog.. n my goddamn e75 plak bleh buat hal..celaka kau handset.DAMN YOU!aku campak ko ke laut baru tau..nasib baek la handset jamban ade..tu jela berjasa kepada aku..HAHA..What am i doing in da huge "stone-and-rock-city" actually?Well,,juz nak menenangkan fikiran dan melepak di tempat..well its kind of fun melepak dekat kl ni...
   Bole la pegi maen roller coaster ngan budak kecik,,duk p makan onaki or wutever japanese food yang aku x gheti nak sebut(orang tu gheti kot ckp jepun..hehe) yang dibelanje oleh akak aku,,,n activites yang aku susah nak  buat dkat Johor...But,dkat cni laen..aku tak bole melepak dengan mmbr biase aku,,x bole nak merancang ape2 aktiviti utk member2 aku...tp tapela...mencari pengalaman..orang tua kate "jauh perjalanan luas pengalaman" ye dak?
but deep it my heart,,i miss my hometown..arghh...dammit!

2 comments:

Anonymous said...

kat mane moga yg masuk toilet rm5 ??
istana apa? hahaha! cekik darah gile.
hmm aku suke shopping coomplex ramai orang.. meriah sikit! hihihi ;D

red gitarputeh said...

ada lagi satu yang aku tak suka. diorang bawak kereta main cilok je. grr.

Kawan Dalam Musibah. Kita Buat Apa?
(jangan baca kalau korang tak nak tahu kenapa aku cakap korang punca kawan korang menderita lebih)