September 06, 2010

Merepek repek

Balik rumah asyik kene penyakit lama...Penyakit gilee-tapir-susahtidomalam..Kenapa la ekh..nak ckp aku ni x suke tido malam..aku suke je tido bile2...hobi kot..tido dan aku bagai aur dan tebing..wow berperibahasa bebeh.phewwiitt..duk umah mmg bez.makan tido sudah kewajipan di rumah tanpa memerlukan aku pkir mcm mne nak bayar duit makan seperti yang berlaku di kedai Pak Ali,Salam,Rahmath,Ameeth dan juga adik beradik diorang.lagi satu dapat jumpe kawan kawan yang suke membengongkan diri dyorang..tp skarang kbanyakan mmbr aku sume dah keje..wuwuwuw.sdeyh beb..balik je rumah tgk mmbr keje..duk umah duit tak jalan..menteri kewangan aku  akak aku pulak pulang ke rumah sekali skale..so dapat duit pown skali skale la..dan aku nye duit dalam bank Islam ade la 8hinggit 63 sen..mcm mne ade sen2 tu aku x tau la...aku rse mesin ATM tade pown bole kuarkan duit syiling.sudah2.asyik cter pasal  duit.naek bengong pale otak aku..Esok ingat nak kuar dgn mmbr aku..kalau btol la..kepada sedara yang ajak aku kuar esok..harap2 btol la ape yang anda ckp..jgn x jdik mcm arini..aku luku pale kau nnt.dan esok aku igt nak jumpe besfren aku yang fly ke Poland 21 hb ni..wow beznye dpt g stdy ovrc..aku dlu niat dah pasang nak smbung blaja kat German..tp apakan daya.xder rezeki.Tp aku bersyukur dapat belajar dekat utp yang tercinta..mmg bez..skarang aku dah bese dgn cullture d sner...tade dah culture shock mcm dlu..besokpown aku igt nak g ekspo..haa kalau orang muar ni sbut ekspo je dah tau dah...bagi yang x tau tu,ekspo tu mcm uptown,downtown or gerbang malam..jual baju suar kasut dan bermacam lagi.murah2 plak tu.esok igt nak angkut suar.kasut aku dah beli.so tade la aku pegi kelas pakai slipar crocs lagi dan kasut adidas aku yang hanya dipakai 4 jari je sebab lagi satu jari lagi dah terkeluar dari kasut.pergh sadis sial moga..tape la..abes dah tu je ad kan..pakai jela..nasib la aku sayang kasut tu.sbb aku sayang dia kasut adidas.hehe.tapi encik duit,,tolong la masuk duit cepat2 ckit.aku dah xleh buat ape tanpamu encik duit.tolong la pkir aku nak beli buku2,nak sara anak bini  isik minyak moto lagi..kalau boleh pakai air tape jugak.ni pakai petrol.tau la sye amek petroleum engineering.tapi bukannye sye bole dapat minyak free pown.come on la.so kepada orang yang memproses encik duit,,pliz la buat cepat2 ea.sye dan rakan2 sye dah nak mampus dah ni ok.sekian dari sye lintas langsung dari atas toto yang ta bpe empuk ni ditemani dgn kerusi di kanan dan meja di kiri.

0 comments: