March 01, 2010

SUm Words From ME..

Assalamualaikum guys..
Pekaba?
aku arap sume chat2 belaka..
erm..arini ari isnin..
tpat jam 10.24 mlm aku menulis bende nie..
mlm nie juz wanna says sori to all of u..
Kpd sesiapa yg rse x puas aty ngan aku..
jmpe la aku..
xpon cntct la aku..
Aku juz nak mnyatakn bende.
sbb aku x ske gaduh2..
lg2 kpd sume yg aku anggap sbg kwn..
Kpd yg sesiapa yg dah mengenali aku..
dyorg tau perangai aku mcm mne..
Arini aku menerima msg drpd seseorang..
yg bg aku..
istimewa jgak pd aku..
msg itu menyatakn yg dye mntak maap pd aku..
halalkan mkn minum dye..
bile bce msg tu..
aty aku rse sebak..
adakah aku akan kehilangan dye??
kehilangan sesuatu itu mmg sungguh memeritkan..
Lg2 kpd org yg kte syg..
Aku berdoa smoga kau akan sentiasa dlm keadaan chat sejahtera...

p/s: Kpd kwnku itu,,terima kasih kerana ingatkan aku..
aku x sdar sbnrnye aku ade bwat slh pd kau..dan kau x pnah bwat slh
pd aku..dunt worry bout it k...XOXOxoxo

1 comments:

sitinaqiahhudari said...

hey....
i thought just the gurl got this problem...rupe2nye..boys pun ade gak problem camnie...hehe