February 19, 2010

Gerbang Malam




Assalamualaikum guys..
arini aku juz nak tulis2 jer..
isi mse buhsan mlm2 nie..
Sbnrnye td aku bwu balik dr Gerbang Malam..
Haa nak tau Gerbang Malam tu aper??
Bg dak2 UTP especially dak Perak..
majoriti dah tau dah apebende tu..
Gerbang mlm nie tmpat menjual pelbagai barang..
Mcm2 ade...
Ade jual baju,sluar jeans,baju,beg tedy bear(Hee~),slipar CROCS dll..
Barang2 dye bleh tahan gak hargenye...
siap bleh tawar2 ag..
dye lbih kurang mcm UPTOWN la lau kat kl tu..
Lokasinye di bandar Ipoh..
BUkak dr mlm lebih kurang kol 6 smpy kol 1 pagi..
kebanyakan barang2 aku(cam baju,n sluar aku) byk aku beli kat cni..
-antara kasut yg ade d GERBANG MALAM-


ye r,,nak beli mhl2 x ckup duet..
so kat cni je la beli..
baju bleh thn la lawa2..
-suasana di GERBANG MALAM-
cume kene pndy memilih jerp.
so kpd sesiapa yg rse nak merasai pengalaman berada di GERBANG MALAM..
dtg la ke IPOH yer..






3 comments:

farina said...

dengan bangganya cek nak habaQ mai. kat kampung kesayangan cek pon ada. telok intan. :D haha. best.best.

moga said...

yker??kene pegi ni...rugik lau x pegi..heehee

farina said...

eleh. kate jauh! :P