September 06, 2010

0 comments
Awak2..saya nak hubungan yang seyes tau...pliz3...

September 05, 2010

F-ing money

0 comments
Aiii la duit..duit buat aku gile,duit buat aku sengsara.duit jugak buat aku bahagia.kenapa ekh?walhal duit hanya sekeping kertas yg berwarna-warni saja..memang bengong..orang kata"takde duit takleh hidup"..btol la tu..tade duit mcm mne nak beli Iphone,mcm mne nak beli gitar Santa Cruz.mcm mne nak btolkan moto RXZ..bodo btol..
Its all about f-ing money.itulah mentaliti sekarang..kita hidup di dunia hanya kerana ingin mencari duit.tp igt,,dari mana datangnya duit tu.jangan sibuk mencari duit tanpa igt yang kat atas tu.esok dah mampus,,haa tggu la nasib kat akhirat nnt..duit duit di mana kau duit.Wif money anything possible baby.HAHA
0 comments
Selamat SetahunTigaBulanTigaHari sayang.

Aku di rumah..

0 comments
Ouh akhirnya dah aku dah berada di rumah aku..memang bez dowh..hahaha..
tak terucap dengan kata2 bebeh..haha
so ape yang bez dgn rumah ni..korang paham2 la sndiri yerk..
tp apa yang paling bez bila dkat dgn raya?
DUIT RAYA!haha..xsabar aku nak dapat duit raya..
dah la aku yang paling kecik..so msti dapat lebih..huahau...
terbaik la...so raya,,cepat la datang!!!

p/s:awak2..mekaseh semalam..tigajampalingbezsangatdalamidupsaya..

akhirnya,,satu post

0 comments
Assalamualaikum rakan2...
sori sebelum ni aku dah lama x update blog ni..
lepas ni aku akan cuba tok update selalu blog ni..
skang ni aku akan menjadi indie-blogger..
aku akan crita apa saja yang aku rasa menarik tuk dikongsi..
banyak bende sebenarnye nak dikongsi.
tapi apakan daya..asyik sibuk je..
mggu lepas sibuk dengan dugaan test..
tp skang aku dah berada di rumah..
ouh bez giler..
ouh yer..aku nak mengucapkan selamat berpuasa..
even xsmpy lagi smggu kita nak berposa..hoh0
kejap je..pejam celik..pejam celik
dah nak raya..
yeay2..bez giler..hehe
ok la..ni je stakat ni aku nak post..
lepas ni aku akan post yang laen plak..
bubye